Mudahnya Menjemput Rezeki

Rezeki ada kat mana-mana, kata orang. Siapa yang tak cari, tak adalah rezeki. Memang rezeki dah ditetapkan oleh Allah tapi kalau tak diusahakan, mana nak datang rezeki? Akan datang bergolek-golekkah?


Berbalik kepada tajuk, Mudahnya Menjemput Rezeki? Biasa kita dengar mencari rezeki je kan. Ini sebenarnya merupakan tajuk sebuah buku yang bakal membantu kita memahami rezeki melalui pendekatan Islam dan sebanyak sedikit ada jugak diselitkan pengalaman penulis sendiri. 

Ada 4 bahagian dan 40 bab dalam buku setebal 184 mukasurat ni. Anda boleh klik www.tarikanrezeki.com kalau-kalau nak tengok apa topik yang dibincangkan. Antara bab-bab yang dibincangkan termasuk Udara, Air dan Gunung Adalah Rezeki, Menjemput VS Mencari, Ikhlas RM50, dibalas RM10,000 dan Bagaimana Membina Impian yang Seimbang..?.


Buku tulisan Fathuri Salehuddin ni cuma berharga RM18. Ditambah dengan kos penghantaran, jumlahnya RM22.50 untuk kawasan Semenanjung Malaysia dan RM27 untuk kawasan Sabah dan Sarawak. Tak rugi rasanya dapatkan buku ni untuk manfaat kita jugak. Boleh jugak kita kongsikan ilmu ni dengan kawan-kawan. 

Untuk dapatkan buku ni ada dua cara:

  1. Layari laman sesawang www.tarikanrezeki.com untuk beli secara online. Atau
  2. Hubungi terus pengedar berdaftar, Syed Mohd Saiful Ikhwan (013393 6460).


*Pengedar yang berdaftar dan pengedar daerah amat diperlukan untuk mengedar buku ni.  

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s