Review: Imanpuri Interior & Architecture 2

Anis Amir:Imanpuri Interior & Architecture. Korang tau?
These are seriously awesome! Dahsyat-dahsyat meh ideanya. Nak moden ke, klasik ke, cakap je. Insya Allah akan ditunaikan. Kalau dah betul-betul minat, seseorang tu mesti akan buat betul-betul sampai dia sendiri puas hati kan? Kalau korang perasan, dalam majalah Seni Hias, Glam Deko, Impiana, Dapur Impiana, surat khabar berita minggu dalam slot Hias ada kupasan pasal hiasan dalaman oleh Encik Anis Amir. Tu pun kalau korang ada beli majalah-majalah ni. Terpegun ke tak, jom layan sepam dua printscreen daripada majalah-majalah tu.
MAJALAH IMPIANA

Ni contoh soal jawab. Ada apa-apa masalah, tanyalah.

BERITA MINGGU

Semua awesomelah!!! Kepada korang, tak kisahlah untuk rumah sendiri, perniagaan, kolej atau apa-apa je yang nak diubah suai, ada yang berminat nak rasa sentuhan eksklusif Encik Anis Amir? Sebarang pertanyaan, jangan tanya saya yang tak pakar ni. Rajinkan tangan tekan link ni http://www.imanpuri.com/ dan http://anis-amir.blogspot.com/. Nak cepat, terus je telefon guna nombor ni: 03-5541 1018 atau emelkan pertanyaan ke anis@imanpuri.com atau imanpuri@yahoo.com. Boleh jugak ‘like’ dan berhubung di https://www.facebook.com/imanpurienterprise. Nak pergi sendiri ke Imanpuri Design & Architecture ni? Boleh, tak ada masalah. Ni alamatnya siap peta sekali: 

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s